Login GSS

Montering & Vedlikehold

Montasje

Montasje

Vi tilbyr montasje og reparasjon av de fleste type gjerder og porter. Vår effektive og serviceinnstilte montasjeavdeling har god og fagmessig kompetanse for montasje av de fleste type gjerder og porter. Vi monterer støyskjermer, flettverksgjerder, tregjerder, rekkverk og trapper, elektriske eller manuelle sving- eller skyveporter, veibommer og pullerter.

Reparasjoner og restaurering

Reparasjoner og restaurering

Vi tilbyr profesjonell service og reparasjon av de fleste porter, bommer og pullerter med automatikk. Garda Sikring har avdelinger med faste teknikere og servicemekanikere på automatikk.

Vi tetter også hull i gjerder, sveiser, retter og skrur, og sørger for at din port eller ditt gjerde ser presentabelt ut. Ønsker du å forhøye gjerde, undertette, flere rader piggtråd, så utfører vi arbeidet raskt og effektivt.

Service av porter

Service av porter

Vår serviceavdeling har kort responstid og bistår med alt fra rep og vedlikehold til årlig service. Vi kan også tilby oppgradering enten du trenger flere fjernkontroller, trafikklys, kodetastatur osv. Våre dyktige teknikere er sertifiserte og opplærte til å vedlikeholde alt innen automatikk!

Serviceavtaler

Vi har utformet en detaljert serviceavtale for våre kunder som er basert på en svært grundig gjennomgang av alt elektrisk utstyr samt alle funksjonelle deler som tannhjul, klemlister, fjærer, med mer. Etter service får kunden en fullstendig rapport som beskriver hva som eventuelt bør skiftes eller endres.

Ta kontakt for mer informasjon!

Beredskap

Garda Sikring tilbyr også landsdekkende service og beredskap på alle produkter innen anlegg- og områdesikring. Med utgangspunkt i dine behov tilbyr vi drift og beredskap i tre nivåer. Ta kontakt eller les vår service- og beredskapsbrosjyre for mer informasjon.

1 Grunnavtale med årlig service

Inkluderer ikke serviceberedskap

  • Telefonsupport innenfor normal arbeidstid
  • Årlig service som sikrer optimal drift og forlenger levetiden
  • Vi tar kontakt når neste service nærmer seg
  • Fastpris på årlig service, 10% rabatt på deler og fast timepris på reparasjon
  • Servicerapport etter hver service og reperasjon

Passer for de som setter trygghet høyt, men ikke har virksomhets- kritiske installasjoner. De som har fokus på sikker drift og ønsker periodisk vedlikehold for å forlenge produktenes levetid.

2 Grunnavtale med årlig service + 4t beredskap

Inkluderer ikke serviceberedskap

  • Garantert utrykning innen 4 timer i normal arbeidstid*
  • Telefonsupport innenfor normal arbeidstid
  • Årlig service som sikrer optimal drift og forlenger levetiden
  • Vi tar kontakt når neste service nærmer seg
  • Fastpris på årlig service, 10% rabatt på deler og fast timepris på reparasjon
  • Servicerapport etter hver service og reperasjon

Passer for de som setter trygghet høyt, og har behov for rask hjelp ved driftstans innenfor normal arbeidstid

3 Grunnavtale med årlig service + døgnberedskap

Inkluderer ikke serviceberedskap

  • Garantert utrykning innen 8 timer hele døgnet alle ukedager*
  • Telefonsupport 24 / 7 Garantert utrykning innen 4 timer i normal arbeidstid*
  • Årlig service som sikrer optimal drift og forlenger levetiden
  • Vi tar kontakt når neste service nærmer seg
  • Fastpris på årlig service, 10% rabatt på deler og fast timepris på reparasjon
  • Servicerapport etter hver service og reperasjon

Passer for de som setter trygghet svært høyt. Der hvor driftstans er uakseptabelt og det kreves døgn- service. Pålagte høye sikkerhetskrav og døgnkontinuerlig oppetid. Der driftstopp gir store økonomiske konsevenser.

Service inkluderer smøring, justering, skifte av batterier og generelt vedlikehtold (ved høyinternsiv bruk bør service to ganger i året vurderes.

Kostnader ved reparasjon er ikke en del av serviceavtalen.
* Ved lang avstand mellom kunden og Garda Sikrings nærmeste lokasjon, vil beredskapstider bli revidert.